2008 yılında kurulan TÜRKKEP, 2013 yılında Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Hizmet Sağlayıcısı olarak, yine aynı yıl Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından E-Fatura Hizmet Sağlayıcısı (Özel Entegratör) ve E-Fatura Saklamacı Kuruluş olarak yetkilendirilmiştir. Yedi yıllık alan deneyimi olan TÜRKKEP, Kayıtlı Elektronik Posta (KEP), e-İmza, e-Tebligat, e-Fatura, e-Defter ve e-Saklama gibi hizmetler ile şirketlerin e-Dönüşümüne katkı sağlıyor.

Bizlerde KEPSİS olarak TÜRKKEP ailesine 2023 yılında Bursa da başvuru merkezi olarak katılmaktan dolayı Gurur ve Mutluluk duymaktayız….

MİSYONUMUZ

Ülkemiz; Kamu – Özel kurumların ihtiyaç duyduğu KEP(Kayıtlı Elektronik Posta), E-İMZA(Elektronik İmza) ve diğer E-dönüşüm hizmetlerini, kaliteli ve uygun maliyetlerle, günün en modern teknolojilerine sahip, işe uygun araçlarıyla ve buna paralel güven kuruluşu  yöntemleriyle, bugün vermek ve yarına taşımaktır.

Sektörün bugününü iyi analiz eden, yarınını da bugünden planlayan, fark yaratmaya ve değer katmaya inanan, gerçekçi, yapılabilir, ölçülebilir hedeflerin takipçisi olan kurumsallık ve profesyonellik anlayışını sürdürmektir.

VİZYONUMUZ

Verimli, disiplinli ve planlı olarak çalışmak.
İlkeli, dürüst ve şeffaf olmak.
İnsan merkezli, paylaşımcı odaklı olmak.
Dürüstlük ve güvenilirliği öncelik edinmek.
Araştırma ve geliştirmeye yatırım yapmak.
Çevre bilincine sahip olmak.
Müşteri memnuniyeti merkezli hizmet anlayışına sahip olmak.
Kurumsallaşmanın önemini anlamış ve öğrenmiş bir organizasyonel yapıya sahip olmak.